Odpowiednie zagospodarowanie przestrzeni miejskiej oraz wykorzystanie możliwości oferowanych zarówno przez centra miast, jak również miejsca natężonego ruchu pieszych i samochodów wykorzystywane są efektywnie przez współczesne narzędzia reklamy zewnętrznej. Podstawową zaletą tego rodzaju reklamy jest jej dostępność i powszechność występowania, a także idąca za tym możliwość dotarcia do szerokiej rzeszy odbiorców stanowiących potencjalnych klientów, nabywców reklamowanych produktów czy usług.
Do najczęściej stosowanych rodzajów nośników reklamowych należą różnego rodzaju stojaki zewnętrzne. Ich główne zalety to przede wszystkim relatywnie niski koszt w porównaniu do realnych, możliwych do osiągnięcia dzięki tego rodzaju reklamie zysków oraz łatwość i szybkość montażu. Ponadto stojaki nie zajmują zbyt dużo miejsca, dzięki czemu można umiejscowić je w wybranej, niewielkiej nawet przestrzeni oraz okolicy.
Nasza firma oferuje kilka rodzajów nośników reklamowych dostosowanych do potrzeb i możliwości klienta, a także wymogów danej marki, produktu czy usługi.
Najczęściej stosowanym rodzajem nośników są proste stojaki wykonane ze stali, posiadające dosyć spore powierzchnie reklamowe – najczęściej banery -zabezpieczone strunami utrzymującymi baner reklamowy na miejscu. Popularność tych modeli stojaków wynika przede wszystkim z tego, iż są poręczne i lekkie, a rozłożone nie zajmują wiele miejsca, dzięki czemu można je przenosić i wykorzystywać zarówno jako reklama zewnętrzna na świeżym powietrzu, jak również w pomieszczeniu.
Innym rodzajem stojaka, charakteryzującym się większymi wymiarami, a co za tym idzie większą powierzchnią reklamową jest przypominający stojak typu Delta. Ten rodzaj nośnika reklamowego złożony jest z trzech dużych powierzchni reklamowych umieszczonych w stalowych profilach. Stojak Delta jest idealnym rozwiązaniem w przypadku umieszczenia reklamy w wybranym miejscu przez dłuższy czas, ponieważ stabilna konstrukcja zapewnia nośnikowi trwałość i znaczną odporność na działanie czynników zewnętrznych.